خرید کاور و قاب گوشی موبایل

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

خرید کاور و قاب گوشی موبایل

۱۲,۱۵۸ بازديد

قاب و کاور گوشی موبایل، جلوگیری از هرگونه آسیب

اگر نگران ایجاد شدن خط و خش روی موبایلتان هستید، یا اینکه گوشی شما زیاد از دستتان می‌افتد و نگران شکستن یا فرورفتگی در لبه‌های گوشی خود هستید، حتما تا به حال برای گوشی خود کاور یا قاب خریده‌اید، اما اگر هنوز نخریده‌اید، به شما می‌گوییم که چرا به قاب و کاور برای گوشی خود احتیاج دارید.
اگر یک گوشی هوشمند گران‌قیمت جدید مثل سامسونگ (Samsung) و آیفون (iPhone) دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید، یک قاب گوشی ارزان انتخاب نکنید. گوشی‌های هوشمند جدید دستگاه‌های ارزشمندی هستند که از جنس شیشه، فلز و پلاستیک ساخته ‌شده‌اند و بسیار ظریف هستند. به همین دلیل نیاز به کاوری دارند که محافظت 100 درصد از بدنه را تضمین کند. غر شدن و خط و خش روی بدنه آسیب‌های غیر قابل تعمیری هستند و یک قاب مناسب می‌تواند از ایجاد این آسیب‌ها جلوگیری ‌کند.
علاوه بر این قیمت گوشی های اپل و سامسونگ انقدر بالا هست که نخواهیم هر چند ماه یکبار آن‌ها را تعویض کنیم. این موضوع خود به تنهایی دلیل محکمی برای خرید قاب گوشی همزمان با خرید گوشی موبایل است.

 

انواع قاب گوشی موبایل

اگر گوشی شما هواوی (Huawei) یا ال‌جی (LG) است و  به دنبال یک گارد برای محافظت کامل از گوشی خود هستید، برندهای اسپیگن (Spigen) موشی (Moshi) و کیس لاجیک (Case Logic) از جمله برندهایی هستند که به طور تخصصی کیف، کاور، قاب و گارد برای گوشی موبایل تولید می‌کنند.

خرید کاور و قاب گوشی موبایل

قاب گوشی عروسکی و فانتزی برای کسانی است که زیبایی ظاهری گوشی اولویت بیشتری برایشان دارد. اگر قصد خرید کاور گوشی برای شخص خاصی دارید، یک قاب گوشی فانتزی معمولا با سلیقه‌های دخترانه متناسب است. قاب‌های از جنس چرم و نمد گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن به پسرهاست و البته قاب‌های سیلیکونی، که به علت خوش‌دست کردن گوشی و جلوگیری از لیز خوردن آن،‌‌ طرفداران خود را بین همه سنین پیدا کرده‌اند.
شما می‌توانید برای سفارش قاب گوشی با قیمت مناسب، انواع مدل‌ها مثل قاب‌های چاپی، دست‌دوز، فانتزی یا کلاسیک را در اینجا مشاهده کنید و با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

با توجه به حساسیت گوشی های هوشمند در قسمت صفحه نمایش، خرید قاب گوشی می‌تواند احتمال شکستگی ال سی دی یا آسیب‌های احتمالی دیگر در هنگام ضربه را کاهش دهد. گارد گوشی بهترین ابزار برای محافظت از بدنه موبایل و از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی است.

 

مهم‌ترین کاربرد گارد موبایل چیست؟

ارتفاع میلی متری لبه‌های قاب موبایل، باعث می‌شود تا هنگام ضربه دیدن صفحه نمایش، فشار وارد شده به ال سی دی به شدت کاهش پیدا کند. استفاده از کیف گوشی هم برای جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش بسیار موثر است.

خط خوردگی، تو رفتگی بدنه گوشی و عوض شدن رنگ بدنه از مشکلاتی است که برای جلوگیری از پیش آمد آن‌ها باید گارد یا کیف گوشی داشته باشید.

جدیدترین مدل قاب گوشی برای همه سلیقه‌ها

تنوع قاب گوشی در برندهای مختلف این روزها بسیار زیاد است و تقریبا برای همه سلیقه‌ها می‌توان قاب گوشی مورد نظر را در بازار پیدا کرد. قاب سیلیکونی، قاب چرمی، قاب چوبی و انواع قاب گوشی فانتزی از محبوب‌ترین مدل‌های گارد در بازار هستند.

قاب گوشی چرمی، در عین ظرافت و زیبایی، مقاومت بسیار بالایی دارند. کاور های عروسکی نیز بسیار فانتزی هستند و زیبایی خاصی به گوشی موبایل می‌دهند. گارد ژله‌ای شفاف که جزو ساده‌ترین ها است، می‌تواند یک انتخاب منحصر به فرد باشد. گاردهای مغناطیسی نیز یک انتخاب خاص هستند و با محصولاتی مانند هولدر موبایل هماهنگی دارند.

 

بهترین مارک قاب گوشی چیست؟

برند اسپیگن به صورت تخصصی کاور، قاب و کیف گوشی تولید می‌کند اما اگر به دنبال رنگبندی و طرح‌های متفاوت هستید، بهتر است سراغ قاب راک (rock) بروید.

سیلیکون، معروف‌ترین برند قاب سامسونگ محسوب می‌شود. رنگبندی کامل و خوش دست بودن این قاب باعث محبوبیت بیش از حد آن شده است و نگهداری و شستشوی آن نیز ساده است.

اگر از جنبه زیبایی به کاور گوشی نگاه می کنید، برندهای نیلکین، آی فیس و راک با رنگبندی و طرح‌های متفاوت حتما گزینه مناسبی برای شما دارند چون تنوع قاب‌های این برند تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

 

خرید قاب گوشی از بهترین برندها

در فروشگاه جانبی می‌توانید سفارش قاب گوشی را بعد از بررسی ده‌ها مدل متنوع ثبت کنید و یک قاب اورجینال و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید قاب گوشی موبایل (با بهترین گزینه‌های خرید کاور موبایل آشنا شوید)

خرید قاب گوشی موبایل یا بک کاور گوشی یکی از گزینه‌هایی است که بلافاصله پس از تهیه گوشی موبایل عموما به کاربران پیشنهاد می‌شود. انتخاب قاب مناسب و مورد نظر کاربر با توجه به تنوع بالا اعم از انواع قاب محافظ گوشی، قاب سخت گوشی، قاب ژله‌ای، قاب فانتزی و قاب عروسکی گوشی که برای سلایق مختلفی عرضه شده‌اند، امری دشوار است. برند‌های مطرحی همچون نیلکین (Nillkin)، اسپیگن (Spigen)، راک (Rock)، آی فیس (iFace) و … در زمینه تولید و طراحی قاب، کاور و گارد گوشی فعالیت دارند. علاوه بر تعدد انواع قاب‌های گوشی و برندهای مختلف، انتخاب از بین قاب گوشی و کیف گوشی بر پیچیده‌گی این مساله می‌افزاید. البته قاب گوشی و کیف گوشی کارایی‌ها و طرفداران خاص خود را دارد. به صورت کلی تفاوت اصلی قاب گوشی با کیف گوشی در پوشش دادن صفحه نمایش دستگاه است. این تفاوت به معنای عدم محافظت گارد گوشی از صفحه نمایش نیست. برخی قاب‌ها با محافظت 360 درجه و داشتن لبه‌های برجسته کناری تا حدودی می‌توانند از آسیب‌های احتمالی به نمایشگر گوشی جلوگیری کنند.

دو نگاه متفاوت در هنگام خرید قاب برای گوشی وجود دارد: خرید قاب با قابلیت محافظت بالا از گوشی در برابر ضربه و خط و خش یا خرید قاب برای دست‌یابی به استایل مورد نظر کاربر. البته برخی از قاب‌های گوشی با کم و کیف متفاوت دارای هر دو ویژگی هستند. به تعبیری دیگر گزینه‌هایی برای خرید اینترنتی قاب گوشی موبایل که هم قدرت محافظت مناسبی دارند و هم از استایل خوبی برخوردارند، وجود دارد. قاب‌هایی که برای محافظت طراحی شده‌اند عموما ظاهر زمختی دارند و بیشتر به استایل اسپورت متمایل اند، که قاب آیفیس (iFace) از این دسته است. قاب‌های کلاسیک طراحی ظریف‌تری دارند و توجه اصلی بر طراحی ظاهری آنهاست – هرچند که قدرت محافظت قابل قبولی نیز دارند. قاب نیلکین فراستد (Nillkin Frosted) با طراحی کلاسیک از این دسته است. بنابراین مساله اصلی در خرید قاب گوشی موبایل سلیقه و انتظارات کاربر است. البته قیمت قاب گوشی هم در اینجا نقش مهمی دارد. برخی قاب‌های گران‌قیمت با اینکه از هر نظر کامل هستند اما به خاطر قیمت بالا طرفدارن کمتری هم دارند. البته قیمت بالا همیشه به معنای باکیفیت بودن قاب نیست. ممکن است یک قاب ارزان کارایی و دوام بسیار بالاتری نسبت به یک مدل قاب گوشی گران‌قیمت داشته باشد.

 

تقسیم‌بندی انواع قاب گوشی از نظر شکل و ظاهر

احتمالا شما هم شنیده‌اید که به جای گاردگوشی از کاور گوشی، گارد گوشی، جلد گوشی و یا این گونه موارد گفته می‌شود. جلد گوشی خیلی کمتر استفاده می‌شود. اما همچنان قاب و کاور در رتبه‌های اول قرار دارند. حالا از طریق همین اسم‌ها هم می‌توان گفت که اصولا چه چیزهایی در میان افراد مختلف در مورد قاب و کاور وجود دارند. با اینکه قاب، کاور، گارد و جلد یک چیز هستند اما بیشتر افراد برای قاب‌های ضدضربه از کلمه گارد استفاده می‌کنند و برای قاب‌ها و یا بک‌کاورهای نازک از کلمه جلد گوشی استفاده می‌کنند.

به طور از نظر ظاهری قاب گوشی را به چند دسته تقسیم می‌کنند:

قاب گوشی دخترانه و قاب گوشی پسرانه: ما در استایل‌آپ دوست نداریم قاب‌ها را به صورت جنسیتی دسته‌بندی کنیم و اصولا هم کار اشتباهی است. چون این تفکر نادرست که مثلا رنگ صورتی مختص دخترهاست کاملا از مد افتاده و اشتباه است. هر کس سلیقه‌ی خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت که این قاب گوشی دخترانه است و یا آن قاب گوشی پسرانه است.

اصولا قاب های فانتزی گوشی را قاب دخترانه گوشی می‌دانند. اما این کاملا اشتباه است. بارها و بارها دیده‌ایم که پسرها هم از این مدل قاب‌ها استفاده می‌کنند. ما تا حد امکان از عبارات قاب گوشی مردانه، قاب گوشی زنانه و یا دخترانه و پسرانه در معرفی محصولات و قاب‌های سایت استفاده نمی‌کنیم تا این فرهنگ‌سازی کم کم اتفاق بیفتد.

قاب فانتزی گوشی و قاب ساده: قاب یا کاور گوشی فانتزی به دسته‌ای از قاب‌ها گفته می‌شود که رنگ‌ها و طرح‌های خاصی دارند و یا از کاراکترهای کارتونی و سریالی و حتی کاراکترهای انیمه و گیم و … روی آن‌ها استفاده شده است. برخی از این قاب‌ها صرفا طراحی جالب توجهی دارند و به همین دلیل به این اسم خوانده می‌شوند. به قاب‌های تک رنگ هم قاب ساده گفته می‌شود. مثل قاب‌های ژله ای ساده و قاب‌های سیلیکونی تک رنگ و …

چطور بهترین قاب گوشی را انتخاب کنیم؟

در خرید قاب گوشی چیزی که اهمیت دارد اول سلیقه‌ی شما و دوم نوع کاربرد و استفاده‌ای است که از قاب دارید. به زبان ساده‌تر باید ببینید کدام کاور گوشی در همان لحظات اولیه چشم شما را می‌گیرد و دوست دارید که گوشی‌تان را به همان رنگ و طرح درآورید. بعد باید چک کنید که آیا این قاب با کاربرد و استفاده‌ای که دارید همخوانی دارد یا نه.

  • آیا جنس باکیفیتی دارد و از متریال‌های خوب و بادوام در ساخت آن استفاده شده است یا خیر.
  • آیا با ابعاد گوشی شما همخوانی دارد؟ جلو دوربین، دکمه‌ها و پورت‌های گوشی را نمی‌گیرد؟
  • لبه‌های تیز و بی‌کیفیت دارد یا خیر؟
  • آیا خوش‌دست است و وقتی دست‌تان می‌گیرید استایل آن را دوست دارید؟
  • نصب و خارج کردن آن از گوشی راحت است یا خیر؟
  • رنگ ثابتی دارد؟ یعنی بعد از مدتی رنگ آن از بین نمی‌رود؟

در ادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.
سئو شده توسط تیم مدیرلینک ، مدیرلینک بهترین تیم سئو در مشهد هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.