کاربردهای فشارسنج برای رفع سکته!

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

کاربردهای فشارسنج برای رفع سکته!

۱۴,۴۶۴ بازديد

فشارسنجیکی از برترین ابزارهای کاربردی برای اندازه گیری دقیق فشارخون است.

فشار خون یکی از علائم حیاتی می باشد که نقش مهمی در تعیین میزان سلامتی بدن دارد. عوامل زیادی مانند فعالیت کم، مصرف نمک زیاد و چاقی در بالا و پایین شدن فشار خون تاثیر دارند.

هر شخصی نیاز به اندازه گیری فشار خون دارد مخصوصاً افرادی که به طور مدام فشار خونشان بالا یا پایین می شود، حتما باید فشار خون خود را تحت کنترل قرار دهند.

انواع مختلف این دستگاه برای اندازه گیری فشار وجود دارد که هر کدام ویژگی و دقت خاص خود را دارند. اگر نیاز دارید که به طور منظم فشار خود را در طول روز اندازه بگیرید و وقت یا حوصله ای برای رفتن به مراکز درمانی ندارید می توانید با استفاده از فشارسنج و بدون نیاز به هیچ تجربه و تخصصی در خانه بنشینید و با آرمش کامل فشار خود را اندازه بگیرید.

انواع فشارسنج ها

فشارسنج بازویی

دقیق ترین و بهترین نوع این دستگاه ها، فشارسنجی است که کاف آن بازویی باشد. حال اگر فشارسنج از نوع دیجیتالی باشد و بازویی هم باشد دیگر بهترین انتخاب برای هر کس می باشد. کاف این فشارسنج ها تقریباً ۲ سانتی متر بالاتر از آرنج بسته می شود. استفاده از این نوع ذستگاه ها مطمئن تر می باشد. اطمینان حاصل کنید که بازوی شما توسط بازوبند به طور کامل پوشش داده شده و اندازه آن مناسب شما باشد..

فشارسنج مچی

این دستگاه تقریباً ۱ سانتی متر بالاتر از قوزک مچ دست بسته می شود و برهنه بودن مچ دست دقت فشار اندازه گیری شده را به حداکثر می رساند. در اندازه گیری فشار با استفاده از این دستگاه دست باید به طور هم سطح با قلب قرار گیرد.

در هنگام هر خریدی افراد به این نکته فکر می کنند که بهترین گزینه ی ممکن را خریداری کنند . در همین راستا در هنگام خرید ، همه مردم به دنبال خرید بهترین فشارسنج هستند . اما که فشارسنج خوب چی بخریم ؟ اگر از خود می پرسید که بهترین فشارسنج چیست و فشارنج خوب چی بخریم باید به این نکته توجه کنید که همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم ، در زمان خرید فشارسنج باید به کاربرد خود توجه کنید .

فشارسنج های آنالوگ که شامل عقربه ای و جیوه ای می باشند دقت بسیار بالایی دارند . اما کار با این دستگاه ها کمی دشوار بوده و نیاز به آموزش دارد . در صورتی که می خواهید بدانید فشارسنج خوب چی بخریم و بهترین فشارسنج چیست به نکات زیر توجه کنید .

کاف یا بازوبند : اندازه ی کاف یک دستگاه استاندارد برای بزرگسالان معمولا بین 22 تا 42 سانتی متر می باشد . اما گاهی این بازه در دو سایز 22-32 و 32-42 تقسیم می شود . بهتر است قبل از خرید فشارسنج دور بازوی خود را اندازه گیری کنید . همچنین اگر کسی برای کمک به شما نیست ، بهتر است از کاف فنری استفاده کنید . بستن این نوع کاف دور بازو راحت تر می باشد .

منبع تغذیه : تقریبا تمامی فشارسنج ها از باتری های قلم و نیم قلم استفاده می کند . اما برخی دستگاه ها دارا آداپتور نیز هستند . با استفاده از آن می توان بدون نیاز به باتری دستگاه را به کار انداخت . با توجه به مصرف نسبتا بالای فشارسنج ها ، قابلیت اتصال آداپتور برای مشخص کردن بهترین فشارسنج مهم و کاربردی می باشد .

سخنگو بودن : برخی از فشارسنج ها به یک زبان یا بیشتر نتایج و فرمان ها را اعلام میدارند . در صورتی که افراد سالمند می خواهند از فشارسنج استفاده کنند ، این برنامه فشارسنج می تواند کمک شایانی به آن ها نماید .

برنامه فشارسنج : فشارسنج ها دارای برنامه ها و قابلیت های مختلفی هستند به طور مثال تعداد جایگاه های ذخیره نتایج ، محاسبه ی میانگین نتایج و یا تشخیص آریتمی بودن ضربان از جمله مهمترین امکانات در برنامه فشارسنج می باشند .

ضمانت : برای یافتن بهترین فشارسنج یکی از مهم ترین نکات ، گارانتی دستگاه ها می باشد . داشتن یک ضمانت نامه ی مطمعن می تواند تا حد زیادی خیال خریداران را از سلامت دستگاه راحت سازد . در صورت خرید از ما ، یک کارت آبی سلامت به همراه کارت گارانتی اصلی برای شما ارسال می شود . داشتن این کارت به این معناست که در صورت خرابی محصولی که از آبی سلامت خریداری کرده اید ، تمامی پشتیبانی های گارانتی بر عهده آبی سلامت می باشد .

با توجه به اهمیت اندازه گیری فشار خون صحیح و دقیق، استفاده از انواع با کیفیت و دارای تائیدیه استاندارد توصیه می شود. چنانچه تصمیم به خرید فشارسنج دیجیتال با کیفیت عالی، عملکرد مطلوب، بسته بندی اورجینال و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستید می توانید از انواع مدلهای فشار سنج دیدن کنید در سایت الفابلاگ.
سئو شده توسط تیم مدیرلینک ، مدیرلینک بهترین تیم سئو در مشهد هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.