برنامه بدنسازی هادی چوپان چه بود؟

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

برنامه بدنسازی هادی چوپان چه بود؟

۱۲,۶۴۷ بازديد

برنامه بدنسازی 
این روزها بدنسازی بیشتر از هرزمانی نقش پررنگ و جدانشدنی در زندگی مردم پیدا کرده است. از آنجایی که ما ایرانیان همواره علاقه مندیم که اندام زیبا و خوش فرمی داشته باشیم؛ این ورزش همواره در بین ما محبوبیت بالایی دارد. مردم همیشه از چاقی و بد هیکلی فراری اند و دنبال اندامی متناسب و زیبا هستند.

در حال حاضر افراد زیادی در رشته بدنسازی مشغول هستن چرا که با این ورزش خیلی سریع به اندام ایده آل خود می رسند و در واقع می توان گفت در این رشته خیلی سریع تر از ورزش های دیگر می توانند به وزن و اندام موردنظر خود برسند. البته نا گفته نماند که تمامی رشته های ورزشی از جمله والیبال، فوتبال، بسکتبال و سایر رشته ها نیازمند بدنسازی میباشد.

در کشور عزیزمان بیشتر ورزشکاران بدنسازی را آقایان تشکیل می دهند. شور و هیاهویی که در این رشته وجود دارد باعث شده که علاوه بر جوانان، افراد بزرگسال نیز دست از از این رشته نکشند و همچنان در حال وزنه زدن باشند. هر چند بیشتری از کارشناسان، بدنسازی را به عنوان یک رشته ورزشی نمیشناسند اما به جرعت میتوان گفت که شاید محبوب ترین ورزش دنیا همین بدنسازی می باشد. که افراد زیادی را به خود جذب کرده است و روزانه در حال افزایش است.

اکثر افراد برای لاغر کردن و خوش اندام شدن به باشگاه های بدنسازی مراجعه می کنند و هدف آن ها از این ورزش برای ورزش قهرمانی نیست، بلکه صرفا برای اینکه خوش استایل شوند و جذاب به نظر برسند این ورزش را دنبال می کنند. نکته ای که در این رشته ورزشی مهم است داشتن برنامه تمرینی اصولی و استاندارد است که توسط مربیان حرفه ای و با تجربه نوشته شده باشد. 

همین اول کار به شما بگویم که مواظب افراد سودجو در باشگاه های بدنسازی باشید که روز به روز در حال افزایش هستند که بتوانند ورزشکاران بسیار زیادی را به خود جذب کنن و به آنها مکمل های بدنسازی بفروشند. از این افراد به شدت دوری کنید (ما منکر این نیستیم که نباید در بدنسازی از مکمل استفاده کرد نه نیاز این رشته هست اما مواظب افرادی باشید که به شما مکمل های تقلبی میفروشند و دیر یا زود عوارض این مکمل ها به سراغ شما خواهد آمد.) لطفا در سال های اولی که بدنسازی را شروع می کنید به دنبال مکمل نباشید. به عضلات خود فرصت دهید تا حدودی شکل بگیرد وبعد به سراغ مصرف مکمل ها بروید سعی کنید در اوایل راه از برنامه غذایی مناسب استفاده کنید.

به بهانه همین موضوع سرزمین والیبال برای شما عزیزان برنامه بدنسازی آماده کرده است که شما می توانید با توجه به جنسیت و حرفه ای و مبتدی بودن خود برنامه مورد نظر خود را دریافت نمایید و با انجام آن ها به اندام ایده آل خود برسید. برنامه ای که در زیر مشاهده می نمایید برنامه ی بدنسازی حرفه ای و مبتدی برای آقایان می باشد که می توانید با خیال راحت این برنامه را انجام دهید و به پیشرفت چشمگیری برسید.

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.
سئو شده توسط تیم مدیرلینک ، مدیرلینک بهترین تیم سئو در مشهد هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.