انواع ساعت و مچ‌ بند هوشمند

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

انواع ساعت و مچ‌ بند هوشمند

۱۲,۴۱۲ بازديد

گجت‌های هوشمند یکی از کالاهای جذابی هستند که دنیای تکنولوژی به ما عرضه کرده‌است. در میان این ابزارها انواع ساعت هوشمند یا همان اسمارت واچ و مچ‌بندهای هوشمند بسیار پرطرفدار هستند. این ساعت‌ها و مچ‌بندها تنوع و بازه‌ی قیمتی بسیار زیادی دارند و از یک مچ بند ارزان تا یک ساعت هوشمند گران قیمت را می‌توانید برای خودتان انتخاب کنید. مچ بند هوشمند ابزاری برای دنبال کردن شرایط سلامتی است و از ضربان قلب تا تعداد گام‌هایی که در روز برداشته‌اید و حتی سطح اکسیژن خون را نشان دهد. در واقع یک مچ بند هوشمند خوب می‌تواند همراه خوبی برای شما در فعالیت‌های ورزشی باشد اما ساعت‌های هوشمند که خیلی شبیه ساعت مچی هستند معمولاً دسترسی شما به ایمیل و پیام‌هایتان بدون دست زدن به گوشی را فراهم می‌کنند و به کمک آن‌ها می‌توانید با هندزفری آهنگ موردعلاقه‌‌ی روی موبایلتان را گوش دهید. مدل‌های پیشرفته‌تر سیم‌کارت خور و دوربین دار ساعت هوشمند هم در بازار موجود است.

در ادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

مچ بند هوشمند
مچ بند هوشمند

 

راهنمای انتخاب ساعت و مچ بند هوشمند

نکات مهمی در انتخاب ساعت و مچ بند هوشمند وجود دارد. اگر از ظاهر شروع کنیم جنس دسته‌ها و ظاهر صفحه مهم است. مچ بند هوشمند یا دستبند سلامتی بیشتر زمان ورزش استفاده می‌شود پس بهتر است بند ضد حساسیت داشته باشد. برای ساعت‌های هوشمند می‌توانید سراغ مدل‌های استیل،فلزی و صفحه‌های بزرگ سفید، مشکی و لمسی بروید. 
سیستم عامل نکته‌ی مهم بعدی است اسمارت واچ‌های اپل به سیستم عامل ios مجهزند و بسیاری از انواع ساعت و مچ بند هوشمند مجهز به اندروید هستند و بهتر است این انتخاب را با توجه به سیستم عامل موبایلتان و اپلیکیشنی که استفاده می‌کنید انجام دهید. قابلیت‌هایی مانند ضد آب بودن، مجهز بودن به امکانات و سنسورهای مختلف و ... امکانات دیگری هستند که در قیمت هم بسیار تاثیر گذارند.
عمر باتری نکته‌ی بسیار مهم بعدی است. بهتر است دستبند هوشمند یا اسمارت واچی انتخاب کنید که هر روز نیاز به شارژ شدن نداشته باشد.

بهترین برندهای تولیدکننده انواع  مچ بند و ساعت هوشمند در بازار

برندهای مشهور تولیدکننده موبایل و لوازم الکترونیکی در بازار مچ بند و ساعت هوشمند هم حضور پر رنگی دارند.  mi band های شیائومی با قیمت نسبتا مناسب توانسته‌اند رضایت افراد زیادی را جلب کنند و سامسونگ ساعت‌های هوشمند زیبایی را در بازار عرضه کرده است. آی واچ‌های اپل هم از پرطرفدارترین اسمارت‌ واچ‌های بازارند. به دلیل قیمت بالای اپل واچ شرکت‌های مانند میدسان انواع ساعت هوشمند طرح اپل را برای کسانی که ساعتی ارزانتر می‌خواهند تهیه کرده‌اند. qs7 یکی از این گزینه‌ها است.

 

ساعت هوشمند (اسمارت واچ)

ساعت هوشمند از جمله گجت‌های دیجیتالی به روز و مدرن است. ساعت‌های هوشمند به تدریج جای خود را در بین کاربران امروزی پیدا می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید اسمارت واچ به سایت تکنولایف مراجعه کنید. شما باید smart watch متناسب با بودجه و نیازتان را تهیه کنید. اطلاع از ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات هر ساعت هوشمند به شما کمک می‌کند تا در خرید ساعت به راحتی تصمیم بگیرید.

ساعت هوشمند شیائومی

شرکت چینی شیائومی خیلی زود وارد رقابت تولید ساعت هوشمند شد. اولین مدل‌های ساعت شیائومی در اوایل ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. شیائومی توانست با تولید ساعت هوشمند mi watch خود را به عنوان برند قابل اعتماد گجت‌های دیجیتال معرفی کند. ساعت هوشمند mi watch قابل استفاده برای مردان و زنان است و از حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشار سنج پشتیبانی می‌کند. اگرچه امکان گذاشتن سیم کارت و مکالمه مستقیم در این ساعت هوشمند وجود ندارد اما می‌توانید از طریق بلوتوث مکالمات خود را انجام دهید. نوع کاربری ورزشی، رسمی و روزمره باعث شده که بسیاری از کاربران آماتور و حرفه‌ای برای خرید این ساعت ترغیب شوند. پس از موفقیت‌های ساعت هوشمند mi watch، شیائومی به سراغ تولید ساعت هوشمند mi band رفت که عمدتاً مناسب پایش سلامتی و فعالیت‌های ورزشی است. اولین مدل موفق این سری ساعت هوشمند mi band 2 بود که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد و صفحه نمایش ساده با دکمه مکانیکی داشت. امکان اتصال این مچ بند به گوشی از طریق بلوتوث فراهم می‌شد. ولی نبود صفحه رنگی و لمسی باعث شد که در خارج از مرزهای چین استقبال خیلی خوبی از این ساعت هوشمند نشود. ساعت هوشمند mi band 3 و ساعت هوشمند mi band 4 دو مدل دیگری بود که از این سری به بازار عرضه شد. صفحه نمایش رنگی، پایش فعالیت‌های ورزشی و سلامت بدن و امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو مدل است. در حال حاضر آخرین مدل ساعت هوشمند mi band 5 در سال ۲۰۲۰ به بازار آمده و صفحه نمایش تمام لمسی دارد. مچ بند هوشمند mi band 5 در سه نسخه گلوبال، چینی و چینی nfc دار به بازار عرضه شد.

ساعت هوشمند  amazfit

‏‏amazfit برند زیر مجموعه شیائومی به شمار می‌آید که خیلی زود توانست محصولات مستقل خود را تولید کند. ساعت هوشمند amazfit bip از صفحه نمایش لمسی، gps و حسگرهای شتاب سنج، سنجش نور محیط، قطب نما، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشار سنج داخلی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید ساعت هوشمند bip را از طریق بلوتوث به گوشی اندروید یا ios خود متصل کنید ساعت هوشمند amazfit bip u نیز از همین سری به بازار آمده است. ساعت هوشمند bip u تفاوت چندانی با نسخه اولیه ندارد و تنها در اندازه صفحه سیستم‌ عامل داخلی متفاوت است. می‌توانید دو مدل ساعت هوشمند amazfit bip u pro و ساعت هوشمند bip lite را نیز در نظر داشته باشد. ساعت هوشمند bip u pro امکانات بیشتری را در مقایسه با نسخه‌های معمولی امیزفیت دارد. ساعت هوشمند amazfit gts و ساعت هوشمند gts 2 دیگر مدل‌های محبوب و پر طرفدار این شرکت است که برای انجام فعالیت‌های روزانه قابلیت‌های خوبی را به کاربر می‌دهد. شما می‌توانید با خرید ساعت هوشمند gts و gts 2 تمامی فعالیت‌های روزانه خود را مانند تعداد قدم، میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب، فشار خون و... را زیر نظر بگیرید. از طرفی امکان کنترل پیام‌ها، تماس‌ها و آب و هوای روزانه نیز از طریق این ساعت هوشمند nfc دار امکان پذیر است.

 

ساعت هوشمند اپل

نمی‌توان نام اپل را در بین بهترین شرکت‌های سازنده ساعت هوشمند smart watch ندید. ساعت هوشمند اپل تمامی مدل‌های اپل واچ را شامل می‌شود. اگرچه این ساعت قیمت بالایی نسبت به دیگر مدل‌های بازار دارد اما نباید از کیفیت ساخت بالا و امکانات خوب آن به سادگی عبور کرد. ساعت هوشمند سیم کارت خور اپل واچ به شما کمک می‌کند تا از این دستگاه برای پایش تمامی فعالیت‌های روزانه و انجام بسیاری از کارها بدون نیاز به گوشی تلفن همراه استفاده کنید. شما می‌توانید در سایزها و ابعاد مختلفی ساعت اپل را خریداری کنید. ساعت هوشمند 44mm  اپل بزرگترین دید را به شما برای کار می‌دهد اما در صورتی که نیاز به صفحه بزرگ ندارید، می‌توانید برای خرید سایزهای 42، ۴۰ و ۳۸ میلی متری اپل واچ اقدام کنید. دیگر نمی‌توان مدل‌های مختلف اپل واچ را جزو ساعت هوشمند ۳ میلیونی دانست و باید برای خرید آن مبالغ بالاتری را هزینه کنید. خرید اپل واچ تنها در صورتی پیشنهاد می‌شود که محدودیت بودجه برای شما وجود نداشته باشد. تاکنون ۶ نسل از اپل واچ طراحی و تولید شده است که با بند‌ها و نحوه شارژ گوناگون عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هواوی اگر چه ساخت یک شرکت چینی است اما نمی‌توان به راحتی از خرید آن صرف نظر کرد. شما می‌توانید مدل‌های میان رده تا گران قیمت ساعت هوشمند را در بین مدل‌های هواوی ببینید. ساعت هوشمند huawei watch fit جزو مدل‌های میان رده بازار ساعت‌های هوشمند به حساب می‌آید و امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربر می‌گذارد. وجود حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب، ارتفاع سنج و کنترل سطح اکسیژن خون به شما کمک می‌کند تا در انجام تمامی فعالیت‌های روزانه و ورزشی اطلاعات زیادی را از عملکرد بدنتان دریافت کنید. در صورتی که به دنبال جذابیت و کارایی بالاتر هستید، می‌توانید به سراغ خرید ساعت هوشمند هواوی gt 2 pro بروید که علاوه بر کاربری ورزشی و روزمره، یک ساعت شیک و جذاب صفحه گرد برای جلسه‌های رسمی به شمار می‌آید.

ساعت هوشمند
ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ نیز برای عقب نماندن از بازار ساعت‌های هوشمند مدل‌های زیادی را به بازار عرضه کرد. ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند گزینه خوبی برای مشکل پسندان باشد و در صورتی که نمی‌خواهید از شرکت‌های چینی خرید کنید، می‌توانید به سراغ ساعت هوشمند سامسونگ بروید. ساعت هوشمند galaxy watch active 2 از جمله جذاب‌ترین مدل‌های بازار است که می‌توانید آن را به تمامی گوشی‌های اندروید و ios متصل کنید. ساعت هوشمند active 2 به شما کمک می‌کند تا از طریق nfc، بلوتوث و وای فای گجت خود را به گوشی و دیگر وسایل الکترونیک متصل کنید. عمده قابلیت‌های این ساعت هوشمند برای پایش فعالیت‌های ورزشی است اما می‌توانید از امکانات آن برای کاربری عمومی و روزمره نیز استفاده کنید. شیک بودن ساعت سامسونگ به شما کمک می‌کند تا در ملاقات‌های رسمی نیز نیازی به عوض کردن ساعت نداشته باشید. ساعت هوشمند gear s3 دیگر مدل محبوب و پرطرفدار سامسونگ است که یک نمونه فانتزی و اسپرت برای زنان و مردان به شمار می‌آید.

منبع:https://alfablog.ir
سئو شده توسط تیم مدیرلینک ، مدیرلینک بهترین تیم سئو در مشهد هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.