معرفی بهترین ساک های ورزشی و مسافرتی

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

معرفی بهترین ساک های ورزشی و مسافرتی

۱۲,۲۶۰ بازديد

ساک و چمدان، بهترین همراه در سفر

از گذشته تا امروز آدم‌ها برای جابه‌جایی لوازمشان در سفر از وسایل مختلفی استفاده کرده‌اند. رایج‌ترین لوازمی که این روزها می‌توانید برای سفر از آن‌ها استفاده کنید انواع کوله پشتی، ساک و چمدان است و هرکسی می‌تواند بر اساس نوع سفر، مدت سفر، مقدار لوازمی که به همراه دارد و ... بهترین گزینه را برای خودش انتخاب کند. کوله پشتی به‌طورکلی انتخابی برای کسانی است که سبک سفر می‌کنند و به سفرهای لوکس نمی‌روند. البته کوله پشتی‌های چرخ‌دار می‌توانند انتخابی برای سفرهای کوتاه کاری باشند. یک کیف سامسونت خوب هم برای چنین سفرهایی می‌تواند کارآمد باشد.

 

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.


انتخاب مناسب برای سفرهای طولانی‌تر و کسانی که نیاز دارند وسایل بیشتری را با خود همراه داشته باشند انواع ساک و چمدان است. بهتر است از نوع چرخ‌دار این وسایل استفاده کنید تا برای جابه‌جایی مشکلی نداشته باشید البته در ترمینال‌های بزرگ و فرودگاه‌ها ترولی‌هایی وجود دارند که بارها را می‌توانید به کمک آن جابه‌جا کنید. این روزها انواع چمدان کوچک و فانتزی بچه گانه هم با طرح‌های دخترانه و پسرانه در بازار موجود هستند و می‌توانید از کودکتان بخواهید وسایلش را خودش بسته‌بندی کرده و جداگانه با خودش بیاورد.
یکی دیگر از کاربردهای چمدان مسافرتی چمدان عروس و داماد است که معمولاً خریدهایی که برای یکدیگر انجام می‌دهند را داخل یک چمدان گذاشته و به هم هدیه می‌دهند. بهتر است چمدان مقاومی را برای این منظور تهیه کنید تا بعدها بتوانید برای سفر هم از آن‌ها استفاده کنید.

انواع ساک و چمدان

انواع ساک و چمدان را می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داد. اگر بخواهیم انواع ساک و چمدان را نام ببریم می‌توانیم به:

  • ساک ورزشی
    •    ساک نوزاد
    •    ساک دستی چرخ‌دار یا بدون چرخ
    •    کیف خلبانی
    •    چمدان چرخ دار با جنس‌های مختلف
    باید اشاره کنیم که هرکدام در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند.

 

تولیدکنندگان معتبر ساک و چمدان در بازار

انتخاب بهترین مارک ساک و چمدان موجود در بازار کار ساده‌ای نیست. تعداد برندهای موجود در بازار بسیار زیاد هستند و هرکدام محصولاتی با ویژگی‌ها خاص عرضه کرده‌اند. از میان بهترین برندهای تولیدکننده ساک و چمدان می‌توان به فوروارد، دلسی، پرادا، امریکن توریستر، گابل و آی تی اشاره کرد.

خرید ساک ورزشی بدنسازی

در دنیای مدرن امروزی مدل های مختلف کیف برای حمل وسایل مردم در طرح ها و جنس های مختلف تولید و روانه بازار می شوند. کیف های چرمی و جنس های باکیفیت برای مهمانی ها و مکان های رسمی، کیف های ورزشی بدنسازی زنانه و مردانه که برای حمل لوازم ورزشی استفاده میشد، کیف های پلاستیکی یا کاغذی برای خرید و حمل مواد غذایی خانگی، کیف های زیپ دار یا گیره ای یا تاشو، کیف های مسافرتی قفل دار یا کیف پول های کوچک، که همگی در اندازه های مختلف بنا به نیاز افراد تهیه و ساخته می شوند و حمل برخی مدل ها با وجود سادگی به علت کارایی بالایی که دارند و به جمع آوری و حمل آسانتر وسایل ضروری کمک می کنند، برای توسعه تمدن بشر بنیادی بوده اند.

 

انواع ساک ورزشی دوفل Duffel  کیف های استوانه ای و پارچه ای بزرگی هستند که زیپ آنها از بالا بسته می شود. ریشه این ساک های ورزشی مربوط به اواسط قرن ۱۷ میلادی است که کلمه دوفل نام یکی از شهرهای بلژیک می باشد و اصل پارچه آن از آنجا آمده است. پس از جنگ جهانی دوم از ساک ورزشی بدنسازی امروزی برای حمل لباس های سفید ملوانان کشتی سواحل شرقی آمریکا و استرالیا بسیار  استفاده می شد. این ساک ها به نام Seabags شهرت یافته بودند. سپس کارکنان نیروی هوایی در سراسر اروپا این ساک ها را برای حمل وسایل خود به دست گرفتند. در فروشگاه های عمومی ارتش ساک اسپرت دوفل برای فروش قرار داده شدند و به مرور زمان به عنوان کیف های چندمنظوره مورد استقبال مردم قرار گرفتند.
دهه ۱۹۴۰ ساک های دافل دارای قابلیت جمع شدن بودند و برای همین حتی زمانی که وسیله ای داخل آنها نبود جای کمی گرفته و حمل آسانی داشت. همچنین بندهای بلند و پهن و بسیار محکمی برای آنها در نظر گرفته شده بود تا در صورت حمل وسایل سنگین نیز توانایی بالایی داشته باشند. شهر دافل در بلژیک در نزدیکی آنتورپ قرار دارد و تاریخچه تولید پارچه های مخصوص ساک اسپرت از همان محل آغاز شد. استفاده عمده از ساک های استوانه ای اسپرت در اوایل دهه ۱۹۶۰ در استرالیا چنان مشهور شد که هر کسی از این کیف ها به دست داشت نشانه شیک و مدرن بودن صاحب آن بود.
با گذشت زمان، ساک ورزشی دوفل همچنان در حال تکامل و تغییر شکل در انواع و اقسام طراحی های زیباست. در حالیکه خرید ساک ورزشی ارزان با اضافه کردن جیب های بیشتر به ساک برای مشتریان بسیار کاربردی است و علاوه بر آن قابل توجه تولیدکنندگان آن نیز قرار گرفته است. ساک اسپرت حتی در مسافرت ها نیز بسیار کاربرد داشته و نه تنها برای مصارف ورزشی بلکه یک استایل شیک مدرن است. برای استفاده ورزشکاران باتوجه به فضای مناسبی که دارد کلیه وسایل ورزشی از قبیل گرمکن، حوله و حتی کفش اسپرت به راحتی می توان در آن قرار داد.

کیف یا ساک بدنسازی جزو مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که هر ورزشکار باید بهترین نوع آن را برای خود داشته باشد. با توجه به موارد مختلفی می‌توانید بهترین ساک ورزشی شرافیت را برای خود خریداری کنید. از این رو در ادامه توضحات کاملی را در مورد ساک‌های ورزشی بیان می‌کنیم.

در هنگام خرید ساک ورزشی شرافیت به این موارد توجه داشته باشید

در هنگام خرید ساک ورزشی بهتر است که به مواردی توجه کنید تا خرید خوب و مناسبی داشته باشید. در ادامه ۵ مورد از آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

۱- به جنس ساک ورزشی توجه کنید: ساک ورزشی در انواع جنس و مدل روانه بازار می‌شوند، هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختص خود هستند و باید آن‌ها را با توجه به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. به طور کلی ساک‌های ورزشی از جنس‌های چرم، نایلونی و پارچه دوخته می‌شوند.

ساک ورزشی شرافیت جنس چرم: این نوع ساک‌های ورزشی مقاومت خوبی دارند و همچنین از نظر شکل ظاهری زیبا هستند. اما اگر تعداد لوازم بدنسازی شرافیت شما زیاد است، استفاده از این مدل مناسبتان نیست چون وزن زیادی دارد.

ساک ورزشی پارچه‌ای: ساک‌های پارچه‌ای وزن بسیار کمی دارند و معمولا آن‌ها در شکل و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌توانید انواع ساک ورزشی شرافیت را در صفحه‌ی محصولات سایت تماشا کنید.

ساک ورزشی نایلونی: اگر می‌خواهید که ساک بدنسازی برای شما زمان زیادی کار کند و احتمال خرابی کمتری داشته باشد، ساک نایلونی انتخاب خوب و منطقی برای شما است.

توجه به طرح و مدل ساک ورزشی: در هنگام انتخاب نوع ساک ورزشی باید به نوع نیاز خود و کارایی که از ساک بدنسازی می‌خواهید توجه داشته باشید. موارد مختلفی می‌توانند در انتخاب شما نقش داشته باشند.

  • آیا مقدار لوازمی که با خود به باشگاه می‌برید زیاد است یا فقط چند عدد لباس ورزشی شرافیت را با خود حمل می‌کنید؟
  • آیا مسافتی که باید تا باشگاه ورزشی خود طی کنید طولانی است؟
  • کدام نوع کیف را راحت‌ می‌توانید بر روی دوش خود حمل کنید؟
  • و…

 

چه بندی را برای ساک ورزشی خود ترجیح می‌دهید؟ شما باید از ساک ورزشی‌ای بهره بگیرید که در هنگام استفاده از آن‌ راحت باشید. ساک ورزشی شرافیت با انواع بند‌ها وجود دارد که می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.

آشنایی با انواع ساک ورزشی

برای انتخاب بهترین نوع ساک ورزشی باید با انواع آشنا باشید. از این رو دراین بخش شما را با انواع آن‌ها آشنا می‌کنیم. البته باید گفت که مدل‌های مختلفی از هر کدام از آن‌ها در سایت شرافیت وجود دارد.

کیف رودوشی: استفاده از کیف رودوشی در بین ورزشکاران بسیار مرسوم است و طرفداران زیادی دارد. این نوع کیف‌ها یک بند بلند دارند که می‌توانید آن‌ را بر روی دوش خود بیندازید و همچنین دارای دو دسته نیز هستند تا اگر شانه‌هایتان بعد باشگاه خسته بود، ساک بدنسازی را در دستتان بگیرید.

کیف دوفل: اگر تعداد لباس ورزشی شرافیت شما زیاد است، می‌توانید از کیف دوفل استفاده کنید. این کیفیت استوانه‌ای شکل ظاهری زیبایی دارد و همچنین جزو ساک‌های ورزشی جادار به حساب می‌آید. از این رو می‌توانید انواع لوازم بدنسازی شرافیت خود را درون آن قرار دهید.

کیسه‌های ورزشی: ساک‌های ورزشی که به حالت کیسه هستند شکل زیبا و فانتزی داشته و معمولا در بین بانوان ورزشکار طرفداران زیادی دارند. به طور کلی این کیف بسیار سبک و جمع و جور است. به همین دلیل حمل آن برای افراد بسیار راحت و آسان خواهد بود.

کیف یا ساک بدنسازی جزو مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که هر ورزشکار باید بهترین نوع آن را برای خود داشته باشد. با توجه به موارد مختلفی می‌توانید بهترین ساک ورزشی شرافیت را برای خود خریداری کنید. از این رو در ادامه توضحات کاملی را در مورد ساک‌های ورزشی بیان می‌کنیم.

عموما مردم برای مسافرت های خود و یا باشگاه ها از ساک ورزشی استفاده می کنند اما بعضی اوقات جنس خراب این ساک ها باعث اذیت شدن فرد هنگام حمل ساک می شود. ما در اینجا ساک ورزشی شرافیت ، تولید کننده ایران را به شما معرفی می کنیم تا شما هم در استفاده از این محصول بی نظیر سهیم باشید و دیگر احساس بدی هنگام حمل ساک نداشته باشید.

ویژگی های یک ساک ورزشی خوب

اولا دارای فضا و ابعاد مناسبی برای حمل وسایل شخصی و ورزشی باشد. دوما از جنس رویه و آستری درجه یک و یراق آلات قوی و همین طور زیپ قوی و ضخیم و بند های نرم برخوردار باشد. سوما محفظه ای جداگانه به خاطر مسائل بهداشتی برای نگهداری کفش در ساک تعبیه شده باشد.

ساکهای ورزشی ما با ارتفاع ۳۱ و عرض ۲۵ و طول ۵۰، بهترین نوع چرم مصنوعی و یراق آلات خارجی،زیپ نمره ۱۰،بند های برزنتی،دوخت فوق و العاده تمیز و محفظه کتانی جداگانه بهترین انتخاب برای یک ساکهای  ورزشی مناسب می باشد.

ساک بدنسازی شرافیت در چه زمان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

ساک های ورزشی عموما در زمان تمرینهای ورزشی استفاده می شود اما ساک های ورزشی شرافیت با توجه به ابعاد بزرگترش و همینطور ظاهر(اسپرت-کلاسیک)گزینه مناسبی برای حمل وسایل و سفرهای کوتاه و بلند مدت می باشند.

ویژگی های منحصر بفرد ساک چرم مصنوعی شرافیت

۱-استفاده ازیراق آلات(حلقه،مدبر،زیپها،سرزیپ ها) خارجی درجه یک

۲-استفاده از بند های برزنتی سانتی فوق العاده محکم و نرم

۳-چرم درجه یک مصنوعی با ضخامت ۲ میلیمتر

۴-آستری سوزنی مناسب با ضخامت ۴ میلیمتر جهت تهویه مناسب و کپ مناسب

۵-محفظه جداگانه کفش با آستری ضد آب جهت جلوگیری از پخش بوی بد پا و آلودگی داخل ساک

۶-سوراخهای پرچ دار برای تهویه فضای ساکهای ورزشی

منبع:https://alfablog.ir/

سئو شده توسط تیم مدیرلینک ، مدیرلینک بهترین تیم سئو در مشهد هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.