اخبار بورس در ایران و جهان

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

اخبار بورس در ایران و جهان

۱۰,۳۰۲ بازديد

اخبار روز ایران و جهان

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس ایران و جهان  اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد ۹هزار و ۵۰۱واحدی شاخص کل (۰.۷درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۳هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هموزن با کاهش ۰.۱درصدی مواجه شد. برای آگاهی از تحلیل بورس اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام شپنا اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در معاملات بورس امروز، با افت ۴.۵درصدی، قیمت پایانی ۱۰,۷۹۰ریال را ثبت کرد و پرتراکنشترین نماد بورسی شد. طی روزهای اخیر خوشبینیهایی در فضای خبری شکل گرفت که به موجب آن ممکن بود اندکی از محدودیتهای مالی گریبانگیر اقتصاد ایران مرتفع شود. ارزش معاملات خرد بورس در این روز نسبت به روز قبل اندکی کاهش یافت و به ۱۳ هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان رسید.

اخبار بورس

تحلیل بورس ایراندر مقابل بیشترین ورود حقیقی نیز به گروه لاستیک و پلاستیک صورت گرفت که مجموعا در همه نمادهای این صنعت به حدود ۴۰۰ میلیارد تومان میرسد. پیمان حصادی افزود: برای خرید تضمینی چغندرقند قیمت 1475 تومان اعلام شده که این قیمت براساس هزینههای تولید و شرایط رقابتی سایر محصولات اصلاح و افزایش خواهد یافت. در این روز خالص خرید حقیقی برای دومین روز متوالی منفی بود و معاملات این روز در حالی خاتمه یافت که سهامی به ارزش ۱۶۴۵ میلیارد تومان از سرمایهگذاران حقیقی به حقوقیها منتقل شد. در حال حاضر تراز سد کرخه حدود ۱۷۹ متر است و حجم مخزن حدود یک میلیارد و ۴۱ میلیون متر متر مکعب است که از این میزان حدود ۳۰۰ میلیون متر مکعب حجم مرده است و فقط حدود ۷۰۰ میلیون متر مکعب آب قابل برداشت وجود دارد. رضاپور ادامه داد: افزایش نرخ دلار بربازار بورس تأثیر گذاشت و یکی از مهمترین عوامل نوسان بازار در شرایط کنونی این است. کارشناس بازار سرمایه درپایان این گفتوگو بیان کرد: به طورحتم در شرایط پرریسک، سرمایهگذاران به عقبنشینی و احتیاط بیشتر تمایل نشان خواهند داد. پس از گذشت دو ساعت از شروع بازار امروز، با افزایش تدریجی عرضهها، تعداد صفهای فروش نیز فاصله خود را از صفهای خرید بیشتر کردهاند.

اخرین اخبار بورس

خوزستان تحت تاثیر گرد و غبار تا ۲۲ برابر حد مجاز نیز رسید. بیشینه سرعت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در ایستگاه فرودگاهی زابل شب گذشته به ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت رسید. بورس تهران روز گذشته ریزشی دور از انتظار را به ثبت رساند و در حالی که انتظار میرفت حداقل در مواجهه با رخوت چند روزه عرضه و تقاضا که به پایداری بالای سطح یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی منجر شده بود، عملکردی کمنوسان را به نمایش بگذارد به میزان ۳۱ هزار و ۶۵۲ واحد افت کرد و به کانال یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی رسید. ایرانیان از گذشتههای دور بر این باورند در سیزدهمین روز فروردین ماه باید برای راندن نحسی از خانه بیرون رفته و در طبیعت بگذرانند که به «سیزده بدر» شهرت یافته است. کردستان میان کوههای سربهفلک کشیده زاگرس محصور شده است و این کوهها، به استان کردستان جلوهای خاص و متمایز بخشیدهاند. استان کردستان یکی از استانهای غربی ایران است. بر این اساس نیز در تقویم رسمی ایران به «روز طبیعت» نامگذاری شده است. نیز هست. در این حالت سرمایهگذاران تجربه از رویدادهای گذشته را بیشتر در تصمیمات خود لحاظ میکنند تا واقعیات موجود. قله کوه گوگجه داغ که در بین مردم به قله قدرت یا گوج (گوژ) به زبان ترکی نیز معروف است، حدود ۷۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

اخبار بورس امروز

رشته کوه گوگجه داغ از مشرق به کوههای بابا شملک و از شمال و غرب و جنوب به هزار دره اطراف پیوستهاست. انتقاد مسیح مهاجری از رئیسی: چرا سازمان تبلیغات را منحل نمیکنید؟ چرا برخی "سیگاریها" دچار عارضه نمیشوند؟ خسارت ایرانخودرو به برخی مشتریان/ چرا وضعیت برخی برندگان اول به رزرو تغییر کرد؟ در بهشت رضا آبادان تشییع و به خاک سپرده شد. مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان در اطلاعیهای نسبت به ورود گرد و خاک به این استان با منشاء کشور عراق از روز جمعه هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود. توده گرد و خاک تشکیل شده در کشور عراق از بعدازظهر روز گذشته دوشنبه ۲۶ اردیبهشت وارد خوزستان شد و باعث کاهش دید افقی شد. داستان از آنجا شروع شد که محسن رضایی دبیر مجتمع تشخیص مصلحت نظام طی هفته گذشته از نامه دولت به مقام معظم رهبری سخن به میان آورد؛ نامهای که به موجب آن لوایح تصویب شدهFATF یا همان گروه ویژه اقدام مالی ممکن بود یک بار دیگر در دستور کار بررسی مجمع تشخیص قرار گیرد. دره خزینه که در اثر فرسایش و طی سالیان دراز به شکل شگفت انگیز کنونی در آمده است، در میانه جاده پلدختر به سمت اندیمشک قرار گرفته است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.