رشد بورس ؟ سقوط کامل بورس در اواخر خرداد!

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

رشد بورس ؟ سقوط کامل بورس در اواخر خرداد!

۱۰,۴۱۵ بازديد

پیش بینی بورس

انجمن قطعه سازان تهران: روند تولید خودرو مختل می شود رشد ۱.۱ درصدی تولید خودرو در سال جاری آدرس اشتباه کیفیت خودرو طرح رشد بورس برای قیمت خودرو تشکیل کمیته پایش اقدامات خودروسازان در راستای برنامه های وزارت صمت برای حل مشکلات صنعت خودرو از توان بخش خصوصی استفاده شود تولید خودرو افزایش نیافته، قیمتش بالا رفت وعده خروج خودرو از تورم ۱۴۰۱ دلایل ناتوانی خودروسازان برای عرضه محصولات جدید وزارت صمت شرایط رقابتی شدن بازار خودرو را فراهم کند تمرکز مدیرعامل جدید ایران خودرو بر اصلاح و توسعه همزمان تولید ۹۱۲ دستگاه خودرو در قم تا انحصار نشکند، ارتقا کیفیت خودروها آرزوست هزینه اجرای استانداردهای ۸۵گانه حذف و اضافه در خودروسازی ایران قطعات بی کیفیت و انحصار چالش صنعت خودرو رشد ۳۶ درصدی تورم قیمت خودرو فورد تولید خود را به علت ادامه بحران جهانی تراشه باز هم کاهش میدهد برآورد خودروسازان از موجودی انبار تا پایان ۱۴۰۰ خودرو چتر نجات تولید صنعتی شد به فریاد صنعت خودروسازی برسید ۹۱۲ دستگاه انواع خودرو امسال در قم تولید شد چالشهای بزرگ تولید خودرو الکتریکی در ایران سهام دولت در خودروسازیها قابل واگذاری نیست بازگشت خودروسازان از قله زیان بازار انحصاری عامل گرانی و بیکیفیتی کالا تکمیل و تجاری سازی بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو در هفته سوم بهمنماه با مشارکت چین خودروهای برقی بسازیم انحراف از برنامه صادرات خودرو حمایت از خودروسازان بیقید و شرط نیست مسیر مالیات سبز خودرو رونق بازار خودروهای برقی؛ بهای جهانی لیتیوم ۵۰۰ درصد افزایش یافت حداکثر توان و ظرفیتمان را برای تولید به کار خواهیم بست کاهش تولید نیم میلیون خودروی دیگر تویوتا با ادامه بحران کمبود تراشه مادامی که دولت در خودروسازی دست داشته باشد وضعیت این صنعت تغییری نمی کند سه آسیب مطالبات معوقه قطعهسازان به خودروسازی عوارض جدید منع واردات خودرو برای ساخت خودرو با کیفیت ابتدا باید پرسنل با ایمان و اعتقاد به کیفیت داشته باشیم بیتوجهی به تحقیق و توسعه منشا نارضایتیها از کیفیت خودرو است واردات، خودروسازان را وادار به کیفیسازی میکند دو خودروساز بزرگ چه تعداد خودرو تولید و عرضه کردهاند؟

دلار ۳۱ هزار تومان را رد کرد؛ سکه ۱۵ میلیون تومان شد

این احتمال وجود دارد که بازار تاثیر عدم توافق احتمالی را پیشخور کرده باشد و در حال حاضر آمادگی این را داشته باشد که از متغیرهای دیگر تاثیر بپذیرد و در جهت اصلاح قیمتی حرکت کند. در این جدول که با عنوان «برآورد متغیرهای اصلی اقتصاد ایران و منابع و مصارف اقتصادی بودجه عمومی دولت با استفاده از مدل برنامهریزی مالی (FP) » منتشر شده، دو سناریو برای شرایط اقتصادی کشور در آینده پیشبینی شده است؛ سناریوی اول، لغو تحریمها و سناریوی دوم ادامه تحریم ها. بر اساس این گزارش نرخ دلار تا شش سال آینده در صورت ادامه تحریمها علیه ایران به ۲۸۴ هزار تومان و در صورت لغو تحریم به ۵۵ هزار تومان خواهد رسید. و خرید و فروش بیش از این قیمت را قاچاق دانست. ساختار تولید داخلی ضعیف است و فروش بیشتر نفت هم تأثیرگذار نیست. جریان تفکر نوکلاسیک همانند اختاپوس در اقتصاد کشور نفوذ کرده است و اجازه اصلاح ساختار را نمیدهد. ۴️- در برابری دلار به ین، با وجود آنکه دلار در برابر اکثر ارزهای اصلی بازار در شرایط افزایش تقاضا قرار دارد، اما با توجه به کاهش شارپی ارزش ین در هفته های اخیر، قیمت در شرایط اصلاح میان مدت نزولی در حرکت است و در حال حاضر در آستانه تشکیل الگوی دو قلوی سقف میان مدت است، که قیمت به نزدیکی خط گردن الگو در قیمت ۱۲۸.۷۵ رسیده و واکنش به این محدوده تعیین کننده خواهد بود.  علت افزایش قیمت دلار سایت بورس 24 است!

سیگنال مهم برجامی به معامله گران دلار

واژه خبر در لغت به معنای آگاهی و مطلع شدن است و در صنعت چاپ نیز به معنای مطلبی است که برای حروفچینی فرستاده میشود و در برخی از منابع نیز به معنای اتفاق و حادثه است، لیل اسپنسر مولف کتاب خبرنویسی، خبر را شامل هر عمل و اندیشه واقعی که برای عده کثیری از خوانندگان جالب توجه باشد معرفی میکند و میتوان مترادف فارسی واژه News را رویداد دانست و خبر اطلاعاتی درباره وقایع رخ داده است که از طریق رسانه های مختلف همچون چاپ خبر، پخش زنده، ارتباطات الکترونیکی و یا از طریق شهادت ناظران و شاهدان رویدادها منتقل میشود و البته در حوزه بازار ارز که موارد زیادی بصورت فیزیکی در این بازار فعال نیستند، اخبار و رویداد های آن هم بصورت دیجیتالی و از طریق ارتباطات الکترونیکی بوده و روزنامه ای در این خصوص نداریم و خبر از موضوعات مختلفی برخوردار است که ما در حوزه ارز های دیجیتال با اخبار به روزرسانی شبکه ها، به روزرسانی رمز ارزها، استفاده از بلاکچین در صنعت گیمینگ، آموزش، اداره کشور و …

آخرین اخبار پالایش

اگرچه مدیریت و بازارگردانی صندوق، مهمترین عامل در روند اصلی پالایش یکم خواهد بود زیرا تعیین کننده اصلی در روند پالایش یکم اجزای آن ،یعنی این چهار نماد هستند. زیرا نماد پالایشی یکم چندی پیش در بازار بورس به ثبت رسیده و معاملات آن نیز به زودی آغاز خواهد شد. به گزارش بورس تابناک، ارزش سبد ۵۰۰ واحدی صندوق پالایشی یکم روز سهشنبه به ۳میلیون و ۷۸۵هزارتومان رسید در حالی که «NAVپالایش» ۵میلیون و ۲۳۳هزار تومان است؛ به این معنا که واحدهای معاملاتی صندوق پالایشی بیش از ۲۷درصد پایینتر از ارزش ذاتی دادوستد میشوند. سی. آر پالایشگاه نفت تهران افزود: طراحی پایه واحدهای تحت لیسانس توسط شرکت UOP انگلستان از آبان ۱۳۹۵ تا اردیبهشت ۱۳۹۶ انجام شد و در حال حاضر این طرح، تحت عنوان طرح احداث واحدهای تصفیه نفتای سنگین، CCR، کاهش بنزن و اتان زدایی از گاز مایع، پیشرفت حدود ۱۹ درصد دارد. همانطور که می دانید اوایل ماه شهریور مراحل پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری ای تی اف تحت عنوان دارا دوم انجام شد. اما شاید برای بسیاری از سرمایه گذاران بازار بورس سوال باشد که ارزش سهام پالایشی یکم امروز 30 مهر 99 چقدر است؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.