سئو سایت فروشگاهی به همراه اموزش و ترفند هایی جهت رشد سایت

۹,۶۴۳ بازديد

سئو سایت فروشگاهی

با ساختن یک ریدایرکت 301 میتوانبد آنها را به محصولات فعال تغییر مسیر دهید، چون پیشبینی میشود که این URL ها هیچ ارزشی برای کاربران یا گوگل ندارند. بر خلاف صفحه محصولات، صفحات دستهبندی سایت شما شامل موجود بودن یا نبودن در انبار نمیشوند. همچنین میتوانید با استفاده از فایل robots.txt برای مدیریت بخشهایی از سایت خود، مانند پروندههای خصوصی و غیر ضروری، که میخواهید خزنده گوگل به آنجا نرود، تنظیمات خزیدن را بهینهسازی کنید. نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که برخی از وبسایتها از جاوا اسکریپت برای فعال کردن پیمایش بی نهایت استفاده میکنند و ممکن است گوگل محصولات تحت جاوا اسکریپت را بررسی و خزش نکند. نکته مهم دیگر این است که صفحه اصلی خدمات سئو سایت فروشگاهی شما باید روی کلمه کلیدی هدفگذاری شود که موضوع اصلی فروشگاه اینترنتی شما است و تمام محصولات دیگر سایتتان را در زیر مجموعه خود قرار دهد. در سایتهای فروشگاه اینترنتی، کلمات کلیدی مهم شما باید روی دستهبندیهای محصولات هدفگذاری شود. شما میتوانید از نتایج تحقیق کلمات کلیدی برای درک کوئریهای جستجو و گنجاندن کلمات کلیدی محبوب در وب سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. برای درک بهتر ارتباط سئو سایت فروشگاهی و شبکه های اجتماعی به اینجا مراجعه کنید.

خدمات سئو سایت فروشگاهی

اگر نامناسب به نظر می رسند یا کار کردن با آنها دشوار است، ممکن است بهتر باشد کلمات کلیدی انتخابی خود را دوباره ارزیابی کنید. دانستن این که جستجوگران از چه کلمات کلیدی در جستجوهای خود استفاده میکنند میتواند در بهینهسازی عنوان سئو بسیار کمک کند. گزینه رقابت نشان دهنده این است که چه تعدادی از افراد این کلمه کلیدی را به گوگل پیشنهاد داده اند. عنوان صفحه یک شاخص عالی برای نشان دادن موضوع محتوا به خوانندگان و موتورهای جستجو میباشد. برای مثال، آیا نشان دادن صفحه قوانین و سیاستهای وبسایت در صفحه نتایج جستجو فرقی به حال شما و کسبوکارتان میکند؟ عنوان دستهبندی بزرگترین فرصت شما برای دادن یک سیگنال قوی به گوگل است تا بداند که محتوای صفحه شما درباره چه چیزی است. ویدیوها کاربران را در سایت شما به مدت طولانی نگه میدارند و نکات مهم درباره محصول را سریعتر منتقل میکنند. معمولاً ویدیوها برای بسیاری از کاربران جذاب هستند و نقد و بررسی مفصل و دقیقی از محصولات ارائه میدهند. فیسبوک از این تکنیک در خوراک خبری خود استفاده میکند. به این ترتیب آنالیز کردن وبسایتهای رقیب میتواند به شما کمک کند از قافله عقب نمانید و برنامه ریزی مناسبی برای بهبود وضعیت وبسایت خود انجام دهید.

هزینه سئو سایت فروشگاهی

برای مثال اگر شما و رقیب تان در یک سطح باشید، سطح تکنیکی هزینه سئو سایت فروشگاهی می تواند از 1 تا ۵ رتبه در صفحه نتایج گوگل، سایت شما را بالاتر یا پایین تر ببرد. این نتایج در اکثر مواقع شامل عنوان صفحه ، نامک و یک توضیح دو خطی یا همان توضیحات متا میباشد. این توضیحات نه تنها جذاب نیستند، بلکه همان توضیحاتی هستند که بسیاری از رقبای شما استفاده میکنند. بهترین راه حلی که در این زمینه به شما می توانیم معرفی کنیم کمک گرفتن از خدمات سئو سایت فروشگاهی است. بهینه سازی تصاویر، حفظ کیفیت آن، عدم کپی بودن تصاویر و کاربردی بودن تصاویر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سئو سایت فروشگاهی تاثیر گذار است. در چنین فضایی، یک اشتباه کوچک میتواند ماهها تلاش شما را به باد بدهد و عملکرد فروشگاه اینترنتی و میزان درآمد شما را تحت تاثیر قرار دهد. و البته این تاثیر برای وب سایت های فروشگاهی نیز صدق می کند.

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

این اپلیکیشن بررسی خودکار و منظم عناوین و هدینگ های صفحه، توضیحات متا، سرعت، محتوا، ساختار مقاله و موارد دیگر را فراهم می کند تا مطمئن شوید که سایت شما تا حد ممکن بهینه شده است. دستهبندی محصولات باید واضح، منظم و منطقی باشد. اگر محصولی دارید که تمام شده است (یعنی به صفحه آن نیازی ندارید)، باید URL آن را دوباره مسیر دهی کنید. بهطور خیلی خیلی خلاصه، سئو (SEO) یعنی بهینهسازی موتورهای جستوجو. یک ویدیو مناسب نه تنها تجربه کاربری را افزایش میدهد بلکه به نوبه خود یک ارزش برای موتورهای جستجو به شمار میرود. میدانید که اعتبار نتایج نشان داده شده در موتورهای جستجو، ارتباط مستقیمی به اعتبار جستجوگر ها دارد. هدف نهایی فروشگاههای آنلاین، نگه داشتن کاربران در سایت تا زمانی است که به مشتری تبدیل شوند. داشتن لینک شکسته در وب سایت موجب دریافت امتیاز منفی از موتور های جست و جو گر می شوند. همان طور که در بالا گفتیم بهتر است نماهای مختلفی از هر محصول در صفحاتشان داشته باشید و قابلیت زوم کردن را هم به این تصاویر اضافه کنید، هر چند برای ویدیو داستان کمی تغییر میکند.
منبع : مدیرلینک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.