سئو سایت وردپرس به صورت حضوری به همراه نکات خفن و تیریک های خاص!

۹,۶۲۹ بازديد

سئو سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است

اغلب کاربران صرفا کلمات ابتدایی عنوان صفحه را در نتایج جستجو مشاهده می کنند و در صورتی که آنها مشابه با کلمه مورد جستجو باشد به احتمال بیشتری بر روی آنها کلیک می کنند. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مطلب تاثیر Https بر روی سئو را مطالعه بفرمایید. مطابق با صفحه الزامات فنی وردپرس ، هاست توصیه شده برای اجرای وردپرس باید دارای نسخه بروز از PHP ، MySQL یا MariaDB و HTTPS باشد. اول از همه اینکه با نصب و فعال کردن این افزونه یک قسمت SEO در بخش مدیریتی وردپرس ایجاد می شود. جالب است بدانید بر خلاف دیگر سایت سازها، وردپرس از ابتدا و در هسته امکان تنظیم نحوه نمایش آدرس بدون www یا با www را در اختیار شما می گذارد و حتی پیوندهایی کاربر پسند دارد و نیازی نیست برای این کار افزونه ای جدا نصب کنید که درگیر امنیت و هزینه آن شوید. به طور مثال هنگام بهینه سازی و سئو سایت وردپرس شما به سرعت بالا نیاز دارید که این کار را افزونه های مختلف به خوبی انجام می دهند یا اگر نیاز دارید برای هر صفحه نوشته یا برگه یک توضیحات متا منحصر بفرد بنویسید کافی است یک افزونه سئو وردپرس را نصب کنید.

خدمات سئو سایت وردپرسی

در سایر افزونه ها معمولا با هر بار به روز رسانی، از ابتدا یک نقشه سایت جدید ایجاد می شود که این مسئله مخصوصا در سایت های بزرگ کمی زمانبر است و بر روی منابع سرور فشار زیادی وارد می کند. توصیه ما به شما این است که تا زمانی در حوزه بهینه سازی یا سئو وردپرس کاملا تخصص پیدا نکرده اید و با ساختارهای گوگل و طرز کار الگوریتمهای آن آشنایی کاملی ندارید، از این روش هرگز استفاده نکنید، تنها یک اشتباه لازم است تا یه خطر جدی برای سایت شما به وجود آید. یکی از محدود ترین روش های بازاریابی می باشد و با بیشترین بازدهی که کاربران را به صورت رایگان به سایت شما راهنمایی می شوند که قصد خرید یا استفاده از خدمات شما را دارند، تا زمانی گوگل و یا بقیه موتور های جستجو این کار را برای شما انجام می دهندکه کاربران از سایت شما خرید یا خدمات در یافت نمایند، پس می توان به جرات بیان کرد که سئو وردپرس بیشترین باز دهی را در بین تمام روش های تبلیغاتی دیگر دارد، با اضافه شدن کاربران شما رتبه شما بهترخواهد شد . احتمالا تا این جای این کار به این مسئله کرده اید که مطلب روبروی شما یک صفحه است و نه یک پست.

هزینه خدمات سئو سایت وردپرسی

این داده ها در قالب معیارهای متعدد حتی جزئی ترین عناصر را تحت نظر گرفته و در کسر صدم ثانیه شناسایی می کنند. اگر به دنبال یک افزونهی رایگان هستید که از نظر کش کردن بتواند کار مشابهی را انجام دهد، یکی از بسیار افزونههای کش کردن دیگری که موجود است را امتحان کنید. مشخص کنید. این کار هم گوگل را برای خواندن مطلبتان بهتر راهنمایی میکند و هم کاربران . چراکه ممکن است هکرها بتوانند به سایت نفوذ کرده و اطلاعات مهم شما را به سرقت ببرند؛ اما استفاده از پشتیبانی و خدمات وردپرس به شما کمک میکند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید. خب گوگل فعلاً نمیتواند تشخیص دهد که تمام این صفحات متعلق به خود شما بوده ، به این دلیل میتوانید فیدبک خوبی از آنها بگیرید، این روش هم نمیتواند دائمی باشد بعید نیست تا چند وقت دیگر گوگل کلملا این گونه سایت ها را تشخیص دهد و آنها را جریمه نماید. نام دیگر سئو کلاه سفید ، سئوی اخلاقی هم نیز گفته می شود چون این روش براساس اخلاق و صداقت بنیان شده است.

سئو وردپرس

به تکنیکهایی گفته میشود که با قوانین موتور جستجوی گوگل مغایرند، این فرایند به طوری انجام می پذرید که گوگل از این روش خبری ندارد تا بتواند سایت را جریمه نماید، این فرایند مانند کلاه سیاه بوده ولی با ریسک کمتری، مثلاً گاهی اوقات سئو کاران کلاه خاکستری تعدادی صفحۀ جعلی در شبکههای اجتماعی مختلف (فیسبوک، لینکدین،توئیتر، اینستاگرام، گوگل پلاس و …) ایجاد میکنند و لینک دهی از این صفحات یه سایت خودشان. مهمترین بخش خدمات سئو وردپرس تولید محتوای مناسب و کارآمد است، پس از این موارد باید بر روی عوامل خارجی مثل سرعت سایت ، به روز رسانی سایت ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و کار کرد… به هنگام استفاده از استودیو می توانید بی شمار عنصر و طرح گرافیکی را در صفحات سایت کار کنید. قرار دادن کلمه کلیدی هدف در ابتدی عنوان سئو تا جایی که امکان دارد این کار را انجام دهید، و از صفت های مناسب مانند ( برترین، بررسی، جدیدترین، راهنماو…) استفاده نماید. بقیه زیر تیترها را در تگهای H2 قرار دهید و کلمه کلیدی خود را نیز در آنها استفاده کنید . در صفحه توضیحات محصول اطلاعاتی در خصوص سرعت لود صفحات وجود دارد که باید از آنها اطلاع داشته باشید.

منبع : آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.