برنامه بدنسازی ماه اول

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

برنامه بدنسازی ماه اول

۷,۲۰۴ بازديد

برنامه بدنسازی ماه اول

هر آنچه که باید در مورد برنامه بدنسازی ماه اول و برنامه غذایی بدانید ، برای خرید برنامه بدنسازی به سایت الفابلاگ مراجعه کنید.


عضلات پشت بازو به شدت در طول حرکات فشاری مورد استفاده در تمرینات قفسه سینه و درگیر می شوند. برنامه بدنسازی حجمی : مانند آرنج، عضلات ساعد در بسیاری از حرکات دیگر تحت فشار خواهند بود. این نکات تضمین می کند که شما تمام مواد مغذی مهم برای عضله سازی و سلامت کلی بدن را دریافت می کنید. با گزینه ها و امکانات بسیار، می توانید در مورد اینکه کدام برنامه آموزشی موثر است و کدام یک ساختار ضعیفی دارد، سردرگم شوید. اینطور نیست و باید با برنامه ریزی اصولی و تخصصی برای وعده های غذایی و میان وعده های خود ادامه دهید. نه مشکلی نیست در عضلات گلوتئال و گلوتئال، تمرینات زنان و مردان کاملاً متفاوت است، زیرا زنان اغلب در تلاش برای شکل دادن، بلند کردن و حجیم کردن عضلات سرینی و گلوتئال هستند و برای مردان، این عضلات فقط به میزان فرم دهی مردانه کافی است. البته این اهداف برای زن و مرد متفاوت است.

برنامه بدنسازی


به طور کلی، بهترین اقدام این است که در دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله باقی بمانید. یک شیک پروتئینی آماده کنید، بنشینید و بقیه مقاله را با دقت بخوانید. اگر روز قبل از تمرینات پشت بازو، عضلات ساعد خود را تمرین دهید، عضلات ساعد شما خسته شده و ممکن است تمرینات کمر شما را محدود کند. یکی از مزایای تمرین 4 روز در هفته زمان کافی برای ریکاوری عضلات است. 3 روز در هفته تمرین عضلات پایین تنه شامل عضلات پا، ران و دو روز در هفته تمرین عضلات بالاتنه به ویژه بازوها به خوبی در این برنامه تمرینی گنجانده شده است. کارشناسان و مربیان بدنسازی بر این باورند که با رعایت رژیم غذایی مناسب، ریکاوری و مهمتر از آن ورزش سخت و فشار حداکثری به عضلات خود می توانید بدنی جذاب و عضلات قوی داشته باشید. دلیل این امر این است که حتی کوچکترین اشتباه یک مبتدی می تواند به قیمت سلامتی او تمام شود و باعث آسیب شود.

برنامه بدنسازی حجمی


به همین دلیل، برخی از برنامه های تمرینی مورد استفاده توسط بدنسازان حرفه ای ممکن است برخی از این قوانین را نقض کند. دلیل اهمیت زمان استراحت کافی این است که تا پایان تمرین بتوانید وزنه های صحیح را انتخاب کنید. اگر هدف شما چربی سوزی است، 3 جلسه در هفته با 1-2 جلسه ورزش هوازی انتخاب خوبی است. دو هفته اول در مورد یادگیری فرم مناسب حرکات است، بنابراین باید وزنه های سبک را انتخاب کنید. مربیان رسمی بدنسازی آسیا آبادی در تمامی مراحل همراه شما خواهند بود و قدم به قدم شما را در اجرای صحیح برنامه ها و تمرینات بدنسازی و همچنین ارائه و مشاوره در مورد بهترین تغذیه و رژیم غذایی راهنمایی می کنند. توجه داشته باشید زمانی که از ناتوانی صحبت می کنیم، باید با حفظ فرم مناسب حرکت به ناتوانی برسید. شما باید وزنه هایی را برای تمرینات خود در نظر بگیرید که بتوانید حداقل 8 تا 10 بار با کنترل کامل انجام دهید. میله را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. در این برنامه بدنسازی، گاهی اوقات فرد بر روی یک گروه عضلانی خاص یا عضلات کوچکتر مانند ساق پا و پا تمرکز می کند.

بهترین برنامه بدنسازی


فقط گرفتن هالتر و دمبل در دست می تواند به اندازه کافی رشد عضلات ساعد را تحریک کند. نگه داشتن میله های ضخیم تر می تواند فشار بیشتری بر عضلات ساق پا و ساعد وارد کند. مگر اینکه بخواهید برای هدف خاصی به پاها فشار زیادی وارد کنید، در این صدا می توانید از هر دو حرکت در یک تمرین استفاده کنید. بهتر است بین این دو حرکت چند روز فاصله بگذارید. بهتر است این ورزش‌های پرفشار (که فشار بسیار بیشتری به بدن وارد می‌کنند و آسیب بیشتری به بدن وارد می‌کنند) با نوع کم فشار (مانند شنا و پیاده‌روی) را در برنامه تناسب اندام خود جایگزین کنید. بدن خود را به آرامی پایین بیاورید تا زمانی که به زمین نزدیک شوید. اگر بدن شما مستعد جذب چربی زیاد است، می توانید ورزش های هوازی سبک را در روز استراحت خود انجام دهید. بین هر ست 60 تا 90 ثانیه استراحت کنید. در واقع، دستکاری هوشمندانه در تعداد تکرارها می تواند تفاوت بین افزایش قدرت، افزایش اندازه عضلات و افزایش استقامت را ایجاد کند. این کاملاً دور از واقعیت است.

اگر از این مقاله آموزنده لذت بردید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه تناسب اندام Triset کسب کنید، لطفا از سایت آلفابلاگ دیدن کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.