برنامه بدنسازی 3 روز در هفته حرفه ای

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

برنامه بدنسازی 3 روز در هفته حرفه ای

۷,۴۸۵ بازديد

برنامه بدنسازی 3 روز در هفته حرفه ای

تقلب کلمه خوبی نیست و تقلب در حرکات  برنامه بدنسازی حجمی قطعا باعث می شود عضله مورد نظر به طور کامل کار نکند و به مفاصل و تاندون ها آسیب برساند. نکته:  برنامه بدنسازی 3 روز در هفته حرفه ای مهم نیست در این برنامه کاهش وزن از کدام ورزش هوازی استفاده می کنید! اگرچه برنامه تغذیه بدنسازی باید متنوع باشد و شامل انواع غذاها باشد، اما برخی از غذاها هستند که باید محدود شوند. آیا برای شروع "15-12-10 تکرار" را با 10 یا 15 نوشته اید؟ برای آماده شدن برای مسابقات بدنسازی، بدنسازان به کمترین میزان چربی بدن خود می رسند. مردان به 5-10 درصد و زنان به 10-15 درصد چربی بدن می رسند. توجه داشته باشید که وقتی با افزایش قدرت R در طول زمان به 10 یا 15 تکرار رسیدید، زمان آن رسیده است که وزنه را افزایش دهید تا با حداقل 6 تکرار برای بالاتنه و 10 تکرار برای پایین تنه دوباره به شکست برسید. برنامه بدنسازی 3 روز در هفته حرفه ای !

برنامه بدنسازی

روی دستان خود بایستید و بدن خود را به جلو فشار دهید تا باسن از نیمکت جدا شود. هدف از شدت در اینجا غلبه بر درد عضلانی و تکمیل آخرین تکرار ممکن است تا زمانی که دیگر قادر به حرکت وزنه نباشید. حالا اگه به ​​اون نقطه رسیدی و همین حرکت رو شروع کنی و بعد از چند دقیقه استراحت دوباره راه اندازی کنی، آیا از فیبرهای جدید استفاده می کنی؟ این مشکل به استفاده از فیبرهای عضلانی مربوط می شود. هنگامی که بلند می کنید، از الیاف بیشتر و بیشتری استفاده می کنید، بنابراین در اوج عضله می توانید نیروی زیادی ایجاد کنید، مانند فنری که فشرده می شود. وقتی تعداد تکرارهای مورد نظر را کامل کردید، باند را در جای خود بگذارید. حرکت هالتر جلو باز این محدودیت را دارد که نیروی مقاومتی ایجاد شده فقط از گرانش زمین است، یعنی. در یک خط مستقیم به سمت بالا روی دستگاه کشش به جلو بنشینید و میله را بگیرید. بنابراین اگر از ابتدا برنامه های تمرینی خود را اشتباه انتخاب کند، در رسیدن به هدفش ضعیف و ناامید می شود.

برنامه بدنسازی حجمی

دسته ها را به سمت بالا و جلوی شانه های خود بکشید. البته این آسیب از جنبه مثبت حرکت است. ناتوانی در بلند کردن وزنه یا در قسمت منفی حرکت (در حالت پیشرفته) یعنی. ناتوانی در کاهش وزن در اجرای نادرست حرکات، اجرای رژیم های غذایی ناسالم و مضر، استفاده نادرست یا زیاد از مکمل های غذایی و در نهایت توسل به مصرف استروئیدها و به ویژه استفاده از دوره های سنگین و کشنده از جمله مواردی است که انحرافاتی که در میان مبتدیان مشاهده می شود. و در افراد مبتدی بسیار رایج است. در ضمن اگر برنده به تور آنها بیفتد دیگر امیدی نیست. بنابراین، آنها احساس می کنند که برنامه آنها دیگر مفید نیست. البته ماهیچه های بدن در ارتباط با سیستم عصبی در بدن به گونه ای چیده شده اند که کارآمد و موثر عمل کنند، یعنی هنگام انجام حرکات با سرعت های مختلف به خستگی می رسند. شاید این سوال برای شما هم جالب باشد که اکثر افرادی که با دست راست کار می کنند، دست چپشان از دست راستشان بزرگتر است. نکته منفی که در این تمرین مشاهده می کنید این است که این تمرین یک برنامه 4 روزه است و باید 4 روز در هفته انجام شود. فقط برای کسانی مناسب است که زمان محدودی دارند و فقط می توانند این 4 روز تمرین کنند. می توانید تمرینات را انجام دهید، ماهیچه های بالاتنه را یک هفته و پایین تنه را یک هفته تمرین می دهند.

برنامه بدنسازی 3 روز در هفته حرفه ای

روز بعد اوضاع بدتر می شود و ممکن است به برنامه خود ادامه ندهند. پس از ثبت نام در برنامه تناسب اندام و رژیم غذایی و پرداخت هزینه آن، در صف می مانید و با توجه به ترتیب و اولویت ثبت نام برنامه، بین 5 تا 7 روز کاری، برنامه توسط تیم تناسب اندام آماده و ارسال می شود. مربیان برخی از افراد ممکن است علاوه بر خوردن منابع غذایی ساده از پودرهای پروتئینی استفاده کنند تا به اندازه کافی از آنها استفاده کنند. افراد همچنین می توانند یک برنامه تغذیه اولیه بدنسازی را امتحان کنند که یک رژیم غذایی غنی از چربی های سالم، پروتئین و کربوهیدرات است. هسته بدن خود را محکم کنید و وزنه ها را به طرفین خود بلند کنید تا زمانی که بازوهایتان موازی زمین و در راستای شانه هایتان قرار گیرند (یک حالت T ایجاد کنید). اما مبتدیان باید بدانند که اولاً: تمرینات بدنسازی با 10 تا 15 تکرار باعث رشد می شود، ثانیاً وزن بسیار کم و بیش از حد برای یک ورزشکار مبتدی می تواند منجر به کشیدگی عضلات و یا حتی پارگی به دلیل زبری بدن شود و علاوه بر آن سایر سوالات زندگی کشف شده باقی بمانند، بنابراین این یک واقعیت است که هر چه سخت تر تمرین کنید، کمتر به تمرین نیاز دارید.

وقتی این مقاله را دوست داشتید، می خواهید در مورد برنامه تناسب اندام ماه اول با یک عکس در وب سایت خود بیشتر بدانید.

منبع : آلفابلاگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.