برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست

۷,۴۴۳ بازديد

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست

یک دمبل را طوری نگه دارید که کف دست‌هایتان به سمت داخل باشد، دست و زانوی مقابلتان را روی نیمکت قرار دهید، سپس کمرتان را صاف کنید تا موازی با زمین باشد. حالا دمبل را به صورت عمودی و به موازات ستون فقرات بالا بیاورید. برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست بکشش. آرنج را به شکلی بالا بیاورید. تا حد امکان بالا، سپس دمبل را به نقطه شروع برگردانید. ابتدا بازوها را به اندازه عرض شانه باز کنید، سپس هالتر را با یک قرقره در دستان خود بگیرید. میله را به صورت عمودی بالا بیاورید تا آرنج ها در سطح شانه قرار گیرند، سپس میله را پایین بیاورید و به حالت شروع بازگردید. حالا در حین بازدم، از ناحیه پاشنه فشار وارد کنید، به آرامی وزنه را بالا بیاورید، پاها را صاف کنید و به حالت اولیه برگردید. حالا به آرامی وزنه را از کف پا به سمت بالا فشار دهید، پاها را صاف کنید و به نقطه شروع بازگردید. صندلی را طوری تنظیم کنید که دستانتان کاملا روی میز باشد، سپس هالتر را بگیرید و کمرتان را صاف نگه دارید و هالتر را با کمی خمیدگی بالا بیاورید تا ساعد ما عمود بر زمین شود، سپس هالتر را به آرامی پایین بیاوریم. ،

برنامه بدنسازی


ابتدا بایستید، سپس بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید، هالتر را با دو دست جلوی سینه خود بگیرید و به آرامی هالتر را بالای سر خود ببرید تا آرنجتان صاف شود، حالا هالتر را به آرامی پایین بیاورید و به حالت اولیه برگردید. هنگام بازدم بالاتنه خود را بالا بیاورید تا سرتان با میله همسطح شود.پس از مکث دوم به حالت اولیه بازگردید. ابتدا پد دستگاه را با توجه به قد خود تنظیم کنید سپس پاهای خود را زیر لنت ها قرار دهید و پاهای خود را در حالی که پاشنه هایتان در هوا آویزان است روی سکوی دستگاه قرار دهید. حالا پاشنه های خود را بالا بیاورید تا پد دستگاه بالا بیاید.زمانی که پاهایتان کاملا دراز شد، آنها را پایین بیاورید و به حالت اولیه برگردید.  برنامه بدنسازی : ابتدا دو نیمکت مستقیم به موازات یکدیگر در فاصله ای کمتر از طول پاهای خود قرار دهید، سپس روی یکی از نیمکت ها بنشینید و با هر دو دست یکی از لبه های آن را بگیرید، در حالی که پاهای خود را صاف نگه دارید و زانوهای خود را کمی خم کنید. . روی یک نیمکت بنشینید سپس بالاتنه را پایین بیاورید تا پشت صاف شود و عضلات شکم منقبض شوند.حالا نفس بکشید و آرنج ها را خم کنید تا کشش کامل در عضلات پشت بازو احساس کنید.

برنامه بدنسازی حجمی

روی لبه نیمکت بنشینید و پشت خود را صاف کنید، سپس دمبل ها را در دستان خود بگیرید، در حالی که کف دست ها رو به بالا هستند، بازوهای خود را از پهلو آویزان کنید، برنامه بدنسازی  حجمی : سپس دمبل ها را تا شانه های خود بالا بیاورید و در نهایت آن ها را پایین بیاورید تا از قسمت خارج شوند. بدن و به جایگاه اول برگردید. ابتدا صاف بایستید و دمبل ها را در دستان خود بگیرید به طوری که آرنج ها در کناره هایتان قرار گیرند، سپس دمبل ها را بالا بیاورید تا در سطح شانه هایتان قرار گیرند، سپس دمبل ها را پایین بیاورید و به حالت اولیه برگردید. ابتدا پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید، سپس هالتر را با کمک یک دوست تصادفی جلوی سینه خود بگیرید و به آرامی هالتر را بالا بیاورید تا آرنجتان صاف شود، حالا به حالت اولیه برگردید. ابتدا وزنه مناسب را انتخاب می کنیم، سپس پاها را در جای مناسب قرار می دهیم و روی دستگاه جلوی پای خود می نشینیم و دسته های دستگاه را می گیریم، موقعیت بخار خوان را طوری تنظیم می کنیم که پد روی ساق قرار گیرد. همزمان با بازدم، اگر بدن شما ثابت است، با استفاده از عضله جلویی پاها بایستید.

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست


برای هر حرکت و در طول هفته از یک وزنه ثابت و مشخص استفاده کنید. اگر می توانید در هر حرکت تا حد ناتوانی کامل از درد پیش بروید، باید از هر حرکت فقط از یک ست استفاده کنید. اثربخشی هر برنامه بدنسازی برای مبتدیان به تغذیه بستگی دارد. این چند حرکت به طور کامل با حرکات تمرینی بدنسازی یکشنبه به اشتراک گذاشته شده است. اگر مبتدی هستید و می خواهید با برنامه گروه بندی مبتدی خود شروع کنید، در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که به شما کمک زیادی می کند. هورمون های زنانه باعث آرامش و افزایش انعطاف بدن زنان می شود. در ادامه برنامه حجم بدنسازی برای مبتدیان را به شما آموزش می دهیم، در این برنامه بدنسازی برای مبتدیان حجم هر گروه عضلانی یک یا دو بار در هفته تمرین داده می شود و روزهای استراحت روزهای استراحت است. پروتئین: شما باید حداقل 30 یا 40 گرم پروتئین هر 2.5 تا 3 ساعت مصرف کنید. کربوهیدرات ها: حداقل 3 وعده غذایی روزانه شامل کربوهیدرات هایی مانند برنج، گندم، نان و غیره.

منبع: آلفابلاگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.