برنامه بدنسازی حجمی سه روز در هفته

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

برنامه بدنسازی حجمی سه روز در هفته

۷,۴۱۱ بازديد

برنامه بدنسازی حجمی سه روز در هفته


متواضع بمانید، باز باشید و به فرآیندی که طی می کنید اعتماد کنید. برنامه بدنسازی حجمی سه روز در هفته بدنسازی همچنین به سلامت پوست و بهبود خلق و خوی زنان کمک می کند. به هر حال خبر خوبی برای شما داریم. اگر به دنبال یک برنامه بدنسازی کامل و واقعی برای ساختن بهترین اندام برای خود هستید، با ما همراه باشید زیرا نکات زیادی برای تبدیل شدن به یک فرد تناسب اندام به شما داریم. البته این بدان معنا نیست که تمام قوانین را نادیده بگیرید و یک برنامه غیر هوشمندانه و دلخواه برای خود بسازید. آنها نتیجه یک سری انتخاب های تصادفی نیستند. بسیار معمول است که یک مبتدی مستقیماً به یک برنامه 5 روزه بپرد که برخی از بدنسازان قهرمان فقط متوجه می شوند که نمی توانند به همان سرعتی که انتظار داشتند عضله بسازند.

برنامه بدنسازی

نام این روش به این دلیل است که فرد هر حرکت را در 5 ست 5 تکراری انجام می دهد. برنامه بدنسازی اما یک چیز مشترک همه این سیستم ها و برنامه ها این است که همه آنها نتیجه می دهند. به عنوان مثال، با تقسیم برنامه تمرینی ددلیفت و اسکوات به دو روز مختلف و انجام تمرینات زیر بغل بین این دو روز، به مدت سه روز متوالی به عضلات کمر فشار وارد می‌کنید و آن گروه عضلانی به سرعت خسته می‌شود. به طور کلی، زمانی که تمرینات را با کل سیستم بدن انجام می دهید، خستگی و درد عضلانی بیشتر می شود، اما زمان ریکاوری طولانی تری نیز دارید. در روزهای قبل از بدنسازی مدرن، تمرینات کامل بدن بسیار رایج بود. برنامه های 3 روزه بر اساس کل سیستم بدن، سابقه بسیار طولانی و درخشانی دارند. برای یک مربی باتجربه، فقدان ابزار آموزشی یک محدودیت نیست. باز هم مشکلی نیست و می توانید این برنامه را دنبال کنید. مزیت دیگر تکرار و تمرین زیاد آن است که منجر به افزایش قابل توجه سرعت متابولیسم بدن می شود. بنابراین بسته به اینکه هدف شما بدنسازی و تقویت عضلانی باشد یا چربی سوزی با رژیم غذایی مکمل می توانید به نتایج بهتری برسید.

برنامه بدنسازی حجمی

فقط به این دلیل که شخص دیگری می تواند با تمرین تا شکست یا استفاده از تکنیک استراحت-مکث عضله بسازد، برنامه بدنسازی حجمی به این معنی نیست که شما باید همین کار را انجام دهید. در روز دوشنبه می توانید کمی سبک تر تمرین کنید که در این صورت تمرکز روی تمرینات ساده بسیار قابل قبول است، در صورت لزوم می توانید تمرینات مستقیم برای مچ پا، ساعد، کمر، همسترینگ و پشت شانه ها را نیز اضافه کنید. شما هرگز نخواهید دید که یک بدنساز طبیعی حرفه ای 4 بار در هفته ساعد خود را با تمرین با حجم بالا تمرین دهد. در حالی که این روش برای حجم خوب است، بعید است که بیشترین قدرت ممکن را ایجاد کند. شما می توانید 3 تا 4 جلسه هوازی برای بهبود سلامت و استقامت قلب و عروق انجام دهید، اما سعی کنید این جلسات را کوتاه نگه دارید، مانند 10 دقیقه روی تردمیل با شدت کم یا متوسط. علاوه بر این، اگر به غذا یا ماده خاصی حساسیت دارید یا علاقه ای ندارید، سعی می شود تا حد امکان با محصولات دیگری جایگزین شوند و ذائقه و عادات غذایی شما نیز بررسی و در نظر گرفته شود.

برنامه بدنسازی 3 روز در هفته


بله متفاوت است.هزینه برنامه آموزش آنلاین بدنسازی و رژیم غذایی در سایت درج شده است اما هزینه برنامه حضوری متفاوت است. می توانید مکمل های بدنسازی را از طریق سایت داروخانه آنلاین خریداری کنید. شما هرگز یک بدنساز طبیعی حرفه ای را نخواهید دید که هفت روز در هفته تمرین کند. شما هرگز یک بدنساز طبیعی حرفه ای را نخواهید دید که از تمرینات سنگین و عضلانی اجتناب کند. آرنولد یک بدنساز حرفه ای بود. بسیاری از بدنسازان در اوایل دهه 1970 از این سیستم استفاده کردند، مانند آرنولد شوارتزنگر. مبتدیان نه تنها باید با برنامه های ابتدایی شروع کنند، بلکه باید قبل از افزایش حجم تمرین، از رژیم غذایی عضلانی خود نیز مراقبت کنند. با پرداخت حق عضویت می توانید به امکانات جدیدی مانند دسترسی به تمامی تمرینات، تمرینات گرم کردن و سرد کردن و چت با مربی دسترسی داشته باشید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد مکان دقیق و همچنین راهنمایی در مورد نحوه استفاده از برنامه بدنسازی قدرت مبارزه دارند<، احتمالاً می توانید در صفحه وب با ما تماس بگیرید.

منبع : الفابلاگ

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.